Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

ΚΥΠΡΟΣ!! (αφιερωμένο στην Αθανασία)

Κύπρος Νησί Μαρτυρικό
Αδικα χυμένο αίμα,
Τα βάσανα δεν έχουν τελειωμό
αναζητάς την λευτεριά
κι΄αλλοι αναμασούν το ψέμα.

Κύπρος, Νησί που πόνεσε πολύ
κι΄ακόμη πόνους τρέφει
Κόρη Ελλάδας σ΄εχουν πει
μα αγκαλιά δεν σ΄εχει..

Χρόνους Πολλούς σε αναζητά
μα κάποιοι δεν αφήσουν
Μάννας και Κόρης ένωση
τους πόθους τους να σμίξουν.

Γιατί είσα ο στόχος των πολλών
Πολύτιμο πετράδι,
κι΄αν φύγεις απ΄τα χέρια τους,
το φως τους τότε χάνουνε
και μένουν στο σκοτάδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου