Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Η ΒΟΛΤΑ ΜΟΥ!

Πήγα μια βόλτα στην παλιά μου γειτονιά
να θυμηθώ όμορφα χρόνια,
Μα ήταν άδεια η αλάνα από παιδιά
έλειπαν γλάστρες και αυλές,.. μόνο μπαλκόνια.

Μια ησυχία, δεν κελάιδιζαν πουλιά,
μια ερημιά, μια σιωπή
Ατμόσφαιρα με δoση κυριλάτη,
Όλα σε τάξη,βουβαμάρα καταχνιά
κι΄ήλθε στο νού μια εποχή πούναι φευγάτη..

Εψαξα νάβρω το δικό μου σκαλί,
λαχανιασμένη απ΄το παιχνίδι μάνι, μάνι,
εκεί καθόμουν κι΄επερίμενα σειρά,
πάνω στις κούνιες ν΄ ανεμίσει το φουστάνι.

Ήταν Απόγευμα, δεν είχε σκιά,
το φως του Ηλιου δεν ακούμπαγε στα δέντρα,
αντανακλούσε σε βιτρίνες μαγαζιών,
εκεί που ψώνιζε ο κόσμος κι έιχε ρέντα.

Ρέει το χρήμα αλισβερίσι φοβερό,
φωνές βαριές ,ανάσες κι΄αγωνία,
δεν ήταν των μικρών παιδιών,
στο γύρο όλοι και στο φτου ξελευτερία.

Του Γυρισμού το δρόμο παίρνω..
με΄εναν κόμπο στο λαιμό και Μια Πίκρα,
Αλάνα Παιδική και Γειτονιά μου,
Σας Εψαξα, Σας Ειδα, Δεν Σας Βρήκα...

Νεφέλη


25/112008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου